Kontingent og indmeldelse

SOM MEDLEM AF EN LOKALFORENING – SOM VORES JÆGERNE AARHUS – UNDER DANMARKS JÆGERFORBUND FÅR DU:

Mulighed for deltagelse i vore aktiviteter og samtidig være med i vor “Spareklub” hvor vi sparer op til vor årlige fælles udlandsjagt.

Alle får automatisk tilsendt medlemsbladetet JÆGER, der udkommer 11 gange om året. (dog ikke X-ordinære og H-usstand, de får det hhv. som ordinær via en anden forening, husstand´s fra en i deres husstand)

Der udover tilbydes fra DJ en række kontante rabatter på f.eks. forsikringer, lån, benzin, fyringsolie og færgeoverfart. (se medlemsfordele)

Vore mange aktiviteter er: blandt andet foredrag, video-/filmaftener, flugt- og riffelskydning, hundearbejde, terræn- og bestandspleje, jagthornsblæsning og jagtsti, samt ikke mindt vore månedlige klubaftener, hvor mange bånd knyttes og aftaler om jagt indgåes.

Løbende tilbud fra din forening, eller kredsen om at deltage i arbejdet, hvor der satses meget på uddannelse og etik i jagtudøvelsen.

PS: Medlemmerne er automatisk dækket af Danmarks Jægerforbunds forsikring, når de deltager i forbundets og lokalforeningers aktiviteter.      Man kan ikke blive X-ordinær medlem i en forening uden at være ORDINÆR i en anden lokalforening eller direkte medlem i Danmarks Jægerforbund

Meld dig ind her

HUSK følgende: 3307 – Jægerne Aarhus

Vore kontingent satser er som følger, og reguleres hvert år på vor generalforsamling jv. de varslede priser fra Danmarks Jægerforbund:

MedlemskategoriPris/år
 Ordinær 810,00